Mutlu Azınlık

Happy Few
OkRu

Film Hakkında
13 yıl önce eklendi
Mutlu Azınlık
119.272 izlenme
IMDb: 5.6
Rachel rolünü canlandıran Marina Fois ile Vincent rolünü canlandıran Nicolas Duvauchelle bir dükkanda tanışırlar. Tanışma sonrası eşleriyle birlikte bir akşam yemeği planı yaparlar. Filmin adından da anlaşılacağı gibi bu çiftler kuralları belirlenmemiş eş değiştirme programı uygularlar. Fakat saçma olan bu program yolunda gitmeyecektir. Kıskançlık ve acımasızlık doğacaktır.
Yönetmen:
Yorumlar 18 Yorum
  • altan erikMisafir

    eee güzel film :))


    0

    0
  • dobra dobraMisafir

    Filmi sonuna kadar izleyin..iğreneceksınız belki olanlari gördügünüzde..ama sonunda gerçekten size ders wereceği acik..belki türkiye kültüründe böle bişi olmaz ama insan oğlu bu çiğ süt emmiş diye boşuna demiyorlar..ROMATİK VE KOMEDİ FİLMİ diye geçmiş sanırım..Bence dram..izleyin hak vericeksiniz…


    0

    0
  • drogbaMisafir

    izlemeyin vakit kaybı bildiğin porno filmi çekmişler


    0

    0
  • barış bütünMisafir

    hayatın ne getirecegi malum suprizz.. bence izlenmeli


    0

    0
  • cemMisafir

    Ahlaki değerlerin bittiği veya hasta olduğuna inandığım zavallı iki çiftin iğrenç hikayesi.Bu tarz filmleri izlemenizi tavsiye etmem zira yarı da kestim.


    0

    0
  • özlemMisafir

    kesinikle vakit kaybı.


    0

    0
  • özlemMisafir

    Kesinlikle vakit kaybı.


    0

    0
  • akıllıMisafir

    kesinlikle iğrenç


    0

    0
  • ahmetMisafir

    bence insani piskolojikmen çökerten kötü şeyler yapmaya iten (çiftler için) iğrenç ötesi nefretle kınadığım bir filmdi…


    0

    0
  • ismetMisafir

    filmin sesi yok :((


    1

    0
  • handsomeMisafir

    bize ahlakı acıdan sacma gelıyor ama avrupalıların eşlerine swinger yaparak daha cok baglandıgı ortaya cıkıyor bu fılmde oldugu gibi


    0

    0
  • yorumcuMisafir

    Türkiye’de de her geçen gün daha da yaygınlaşan sapkınlık olan eş değiştirme konusunu anlatan bir film .

    Zebra salonu , swinger filmlerine benzer nitelikte olmasına rağmen cinsel yönü daha ağırlıkta , soft porn tarzı bir film.

    Değişik fanteziler arayanlar için izlenebilir , ibret almak ve ereksiyon olmak isteyenler ‘de izleyebilir .


    0

    0
  • zuhalMisafir

    izlemeye değmez..zaten seside yok: )))


    0

    0
  • serkanMisafir

    olmaz böyle bir şey yaaaaaaaaaaaa 😀


    0

    0
  • şebnem yıldızMisafir

    slm arkadaşlar yorumlarınızı okudum. çoğunuz çok geride kalmışsınız.şu anki gençler nerdeyse sokak ortasında sevişiyorlar sizlerin oğlu veya kızı.normalbir ortamda porno film dendiğinde ayıptır diyorsunuz kimsenin olmadığında seyredip mastürbasyon yapıyorsunuz.çoğu erkek ve kadın eşlerini aldatıyor bu gerçektir kimse inkar etmesin.yani sen evli bir bayanla beraber oluyorsan belkide o bayanın kocası senin eşinle beraber oluyor.aldatmayı ortadan kaldırıp eşlerle anlaşarak aldatmadan daha zevkli bir seks hayatı yaşamak bence daha mantıklı.swinger kelimesi o kadar ağırbir kelime değil.kadın veya erkek boynuz takarsa bence o daha ağır.zenginbir ortama gerek yok sadece insanlar birbirlerini anlasın yeter.gerçekci ve gerçekten ciddi olan eşlerle tanılmanızı öneriyorum .yalnızca gizlilik ve sırdaş olmasına dikkat edin saygılarımla.beni ayıplayacak birçok yazı gelecek ama anlarında yaşamak istediğini tahmin ediyorum çünki bu filmleri seyrediyorsa bir eğilim vardır.


    2

    0
  • erdem coşkunMisafir

    Şebnem yıldız haklısınız bir konuda aldatılmak daha kotu bişey burda anlaşarak o zevki yaşamak daha güzel ve eşit oluyor


    1

    0
  • MuratMisafir

    Haklısın Şebnem


    0

    0
  • KeremMisafir

    Anti-kapitalist bir film sandım. Mutlu azınlık karşıtı. Neye düştüm amk.


    2

    0
Yukarı Çık