Ex Machina

Exks masina
FHD Moly MailRu FHD Moly MailRu

Film Hakkında
8 sene önce eklendi
Ex Machina
Henüz 24 yaşındaki Caleb, sadece Silikon Vadisi'nin değil dünyanın da en önemli teknoloji şirketinde yazılım uzmanı olarak çalışmaktadır. Şirketin gizemli CEO’su Nathan ise hem şirketten hem insanlardan uzakta, özel bir dağ evinde yaşamaktadır. Caleb, düzenlenen bir yarışmada, Nathan'ın dağ evinde 1 haftalık bir 'ödül' kazanır. Fakat içine çekileceği deneyden habersizdir. 'Ava' adında güzel bir robot kızın bedeninde, dünyanın ilk gerçek yapay zekası Caleb'i beklemektedir.... Yönetmenliğini ve senaristliğini Alex Garland'ın paylaştığı bilimkurgu filminin başrollerinde Oscar Isaac, Domhnall Gleeson ve Alicia Vikander yer alıyor.
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Ülke:
Yorumlar 91 Yorum
  • ugurMisafir

    güzel film


    0

    0
  • ugurMisafir

    10 numara


    0

    0
  • aykutMisafir

    lanet olası harika bir film


    1

    0
  • AnonimMisafir

    süper ötesi kesinlikle izleyin pişman olmazsınız


    0

    0
  • ferdi babaMisafir

    Ulan nesi harika bu filmin kadin robot plan kurup kaciyor sonunda en sasirtici Kisim orasi orasi gerisi bos..


    0

    0
  • AnonimMisafir

    yapay zekan insani yendi güzel bir film


    0

    0
  • barışMisafir

    son yıllarda izlediğim en etkileyici, değişik ve düşündürücü filmlerden. mükemmel.


    0

    0
  • manMisafir

    Kadının hertülüsüde yalancı 😀


    2

    0
  • KedidirMisafir

    Siteyi beğendim pat küt reklam çıkmıyor bu yüzden yandaki reklamlara kendim tıklıyorum.


    1

    0
  • makifMisafir

    Bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim…


    0

    0
  • AnonimMisafir

    zamankayıbı vasat altı bir yapıt


    0

    1
  • filmkolikMisafir

    Çok iyi..


    0

    0
  • HarbyMisafir

    Film bence o puanı haketmiyor


    0

    0
  • AhmetMisafir

    Yapay zekanın laboratuvar dan kaçışı. Beklediğim film bu değildi ve kesinlikle puanını haketmiyor10/6


    0

    0
  • ahmetMisafir

    Filim güzel m ben sonunu beğenmedim


    1

    0
  • foxMisafir

    Bilim kurgu hayranı biri olarak filmi vasat buldum, Çok durağan ve sıkıcı, hatta bilim kurgudan çok psikolojik bile denebilir. Sonu belli soru işareti kalmadı ama tüm film gibi o da sönük bitti.


    0

    0
  • kobra06Misafir

    İzlenmeye değer bir film


    0

    0
  • basit hiç birşeye şaşırmayınMisafir

    Basittt


    0

    0
  • filmciMisafir

    Farklı ve güzel bir kurgu.Sonu da iyiydi


    0

    0
  • cemalsanMisafir

    çok güzel filmdi sonunu böle bitirmeli hüsrandı ama devamı yani serisini yapılabilir bi film ama robotun yapımcısı ölmesi hüsran ama sonucu deştirilebilir ama film bozulabilir bence devamı olsa genede izlerim


    0

    0
  • ali ali aliMisafir

    etkileyici,


    0

    0
  • FerattiMisafir

    Güzel bir film.


    0

    0
  • nioMisafir

    görsel efekt olarak puani almis ama icerik fakir kalmis final de cok acayip bitmis robot ordan kaciyor ama sarji nekadar sürecek patates cuvali gibi son olmus 😀


    0

    0
  • nazende aygünMisafir

    çok saçma bağlamış harbiden yaa hatta iyrenç bağlamış


    0

    0
  • BAHADRHUNMisafir

    Yapay zeka ile alakalı izlediğim en iyi filmlerden birisi. filmin her iyi bilim kurgu gibi asıl konusu bilimsel gelişme değil, onu sağlayan toplumsal dinamiklerin ne kadar bu kabiliyetlere hazır olduğu ile alakalı. film, yaratıcı ve adem-havva ilişkisi üzerinden patron – çalışan ilişkisine gönderme yapıyor. yapayzeka – insan arasındaki shiplik ilişkisinin kendisinin zaten sermaye sahibi ve işçi sınıfı arasında var olduğunu betimler iken, işçi- sermaye ikilemi ile kadın-erkek sınıfları arasındaki çatışmayıda buna ekleyerek düzgün bir kavramsal sahne kurmuş. bununla beraber bu dönemin içindeki pek çok yapıt gibi, dramatik ögeler oldukça yavan. Bundan ötürü filmdeki az sayıdaki karakter iç dünyaları olmayan, senaryo gereği ortada davranışlar sergileyen bir hal içindelerki bu filmin, iyi seçilmiş ve düzgün oturmuş kurgusunun sonuçlarını hüsrana sevk ediyor. çok iyi olabilecekken, senaryo, diyaloglar, oyunculuk ile bok edilmiş bir yapıt ne yazıkki. mekan seçimi ise harika. synopsisinden itibaren tekrar ele alınmalıymış..


    0

    0
  • cemil aydınMisafir

    bir buçuk saate yazık..imdb puanınıda haketmiyor..aksiyon sıfır…sadece makina bir kadın var olay bu..


    0

    0
  • RealistMisafir

    3 kelime ile 🙂 baştan sona saçmalık !! gidin başka film izleyin


    0

    0
  • dösemeciMisafir

    uzun zaman sonra böylesine güzel bir film izledimm…


    0

    0
  • sureswanMisafir

    Kesinlikle eksik havada kalmış bir film toplamda 3 kişi var konu yapay zeka ama detay yok her şey sözde kalmış daha üretken olunabilinirdi boş vaktiniz varsa izleyin ama hevesiniz kursağınızda kalır


    0

    0
  • sureswanMisafir

    Kesinlikle eksik havada kalmış bir film toplamda 3 kişi var konu yapay zeka ama detay yok her şey sözde kalmış daha üretken olunabilinirdi boş vaktiniz varsa izleyin ama hevesiniz kursağınızda kalır. Tabiki emeğe saygı için yayınlayana teşekkürler


    0

    0
  • Ahmet AnılMisafir

    Konusu etkileyici ama izleyince hiç beklemediğin bir film çıkıyor karşına. Sonu iğrenç ötesi bitti. Şuana kadar izlediğim en kötü filmlerden biriydi.
    İzlemeyin DEĞMEZ !!!!!!


    0

    0
  • sadasfasfasfaMisafir

    fragmanı izledim vazgeçtim 😛 chappie’yi izlemenizi öneririm :d


    0

    0
  • ZehraMisafir

    Bilim kurgu filmlerini severim izlemekten zevk alırım. Filmin işleyişi güzeldi biraz da merak uyandırıcı. Ama sonunu daha farklı tahmin etmiştim. İyi Seyirler 🙂


    0

    0
  • AnonimMisafir

    evet uzun bır fılım ama neyazıkkı başlangıç ve özellıkle sonuç berbattı herhalde bu fılmın yazan senarıst sonu yzarken bıraz alkolluymuş anlasılan filim de bol bol alıntı alabılecemız yer var bıde sexs hayal dunyası baya genış


    0

    0
  • CreeHeNMisafir

    Bu bir dizi olsaydı The Walking Dead gibi izlenirdi, güzel film


    0

    0
  • moonlightMisafir

    güzel değil hatta sıkıcı.


    0

    1
  • RamizMisafir

    hepiniz salaksiniz.bunun neresi guzel film. 2ci kisimda durdurdum. Dedim bu ne ya. Sonra arastirdim baktim yorumlar falan iyi puan flan.birdaha izleyeyim dedim ikinci sans verdim. Cok manasiz vasat igrenc


    0

    0
  • filmciMisafir

    sonu saçma diyenlerde film kötü diyenlerde bu filmden bişey anlamamışlar bence bidaha izlesinler film gerçekten çok güzel.


    0

    0
  • JabbaWocKeeZMisafir

    Bu sene bir kaç tane daha robot filmi çıkacak şimdiye kadar çıkanların 2 si çöp izlenmese de olur bir tanesi tuttu sadece oda chappie bu filmde son sahnede o adam kapıdan rahatça çıkmalıy dı çünkü elektrikler gittiğinde kapı kiliti devre dışı kalıyordu robot bu şekilde çıktı ama adam çıkamadı böyle bir hata veya saçmalık filmin ortasında olsaydı kesinlikle filmi kapatırdım uzun lafın kısası zaman kaybı diyebilirim çünkü geçen zamana gerçekten yazik. Ty paylaşım.


    0

    0
  • vedi34Misafir

    Beyni ve fikri olana hitap ediyor! başka organlarına hitap eden filmlerden hoşlanan başka bir film izlesin lütfen…Beyni olanın kaçırmaması gereken müthiş bir film…


    0

    0
  • erdiMisafir

    çok fazla birşey beklemeyin daha çok akıl oyunlarıyla geçiyor film


    0

    0
  • mekatronikMisafir

    süper bi film izledikten sonra mesleğimi sorguladım acaba hata mı yapıyoruz diye 🙂


    0

    0
  • ardaMisafir

    bu izlediğim film çok güzedi bufilmi yaptığınız için çok teşekkür ederim


    0

    0
  • abi cok iyi yaaMisafir

    Film güzel yorumlar berbat


    0

    0
  • murat güleçMisafir

    sonunu saçma bulanlar ölen adamın anlattıklarını iyi dinlememiş demektir…bence en iyi sonuç…çünkü proje başarı ile sonuçlandı…


    0

    0
  • izleyiciMisafir

    Kardeş bune izlemeyin ciddiyim


    0

    0
  • OltekinMisafir

    Böyle birşey hayal etmemiştim anasını sikiyim bu karı kız milleti ciddi anlamda şeytan robot dahi olsa güvenmicen arkadaş :d


    0

    0
  • samMisafir

    yapay zekanın sonumuz olabileceğini anlatmışlar bence. Yok olmaz diyenlere şoyle anlatıyım bilgisayar gibi kafanızın olduğunu düşünün (sizi bilmem ama ben çok şeyler yaparım sonun gelmesini istersiniz)


    0

    0
  • mehmet cemil nuralpMisafir

    amerikalıların mal oldugunu su filmle bir kaz daha anladım bir robotun insandan ustun olabilicegini dusunen zihin ölü bir beyindir bence


    0

    0
  • muratburcuMisafir

    arkafailar mükemmelbir film nasıl böyle bir filmi kaçırmışım bilmiyorum ama inanılmaz etkileyici bütün mevzu filmin sonunda kopuyor son ana kadar neden bahsetiğinizi anladığınızı sansanız sonuç çok başka iyi seyirler


    0

    0
  • ugurMisafir

    filimi serdemedimhic cok donu yo bir ilgilenirseniz rica etsem simdiden tesekur


    0

    0
  • Elgun AdigozelovMisafir

    Kadinlar boyle olmasa film de hayatimiz da super olur… Ama film cok iyiydi… Ama husran dolu sonluk


    0

    0
  • Kara prensMisafir

    Güzelden kötüye giden sıkıcı bir film. Sıkıcı çünkü fikir işlenememiş. Film ilk anda izleyiciye merak salıyor sonra izleyiciyi git gide uyutmaya başlıyor. Ben ki bilim kurgu ve fantastik film hastası olan birisi bu filmi aşırı sıkıcı buldum ve hayatımda ilk kez bir filmi uyuklayarak izledim. Kısaca tavsiye etmiyorum. Puanına aldanmayın. Puanı en fazla 4 olmalıydı. Yani hakikaten tekrar düşünüyorum da rüşvet mi verdiler acaba bu puan için?


    0

    0
  • FurkanMisafir

    Sakın izlemeyin berbat


    0

    0
  • mustafaMisafir

    Izlemeyin abi bu filme bu puanlari kim veriyor merak ediyorum


    0

    0
  • EmreMisafir

    Ulen yorumlara göre filmi izliyim dedim pişman ettiniz. Biride sonunda ne oluyor adam gibi yazsaydı. Merak içinde filmin sonunu bekle işin yoksa :)))


    0

    0
  • nvpMisafir

    robotun kadınından da korkacaksın hacı


    0

    0
  • gülceMisafir

    merak ettim biran önce yüklenirse izleyecegim bakalım. çok geç yükleniyor doğrusu..


    0

    0
  • AnonimMisafir

    4 kişi ile flim çevirmişler sıkıcı


    0

    0
  • AnonimMisafir

    mükembel derecede süperr


    0

    0
  • sibelMisafir

    sonuç uyduruk değil. orada anlatmak istedikleri robotun gerçekten de çocuktan hoşlamış gibi yapmasıydı. çünkü çıkışı oydu ve sonunda onu tuzağa düşürecek kadar kaçışa programlanmış ve aslında kaçma duygusu dışında baskın hissiyata sahip olamadığı. yani gerçeklikle yapaylık arasındaki fark bu. her durumda kaçışa odaklı ve çocuğu oraya tutsak edip kaçışını gerçekleştiriyor ve asıl çocuğu alması gerek helikoptere kendisi biniyor.


    0

    0
  • kralMisafir

    buna film diyenin…


    0

    0
  • sametMisafir

    niye acılmıyo ya


    0

    0
  • onur yılmazMisafir

    bu kadar yorum alabildiyse filim amacına ulaşmıştır sanırsam ev manzara konu mükemmel sonuç hep aynı zaten kız milletine ne kadar güvenebilirsin fareye labirentte tek bir çıkış sunulmuş oda oyunu kuralına göre oynada sizce hayatta böyle değilmi……..


    0

    0
  • aMisafir

    film sitesi ama film yok ortada


    0

    0
  • MeczupMisafir

    Beklentimi karşılamadı


    0

    0
  • TTRRMZNMisafir

    küfürlü yorum yapılmıyor galiba yoksa ağzıma gelen her küfürü sayardım bu filmi yapanlara.Ulan olum bu ve buna benzer filmlerin sonunu getirin ALLAH aşkına getirin yaw sen filmi başlat izlet izlet ve sonu olmasın bu nedir yaw bu kadar saçma bir son daha olamaz.Filmi izleyecek olanlara ise bence kardeşim bu filmi izleme baştan sona bir evde geçiyor ve sonu berbat biten bir film.


    0

    0
  • SEYFİMisafir

    KESİNLİKLE ZAMAN KAYBI


    0

    0
  • özkanMisafir

    İnsan robot imal edersin gercek insan olmaya calisir kopek robot imal edersin gerceyi olmaya calisir .aslinda buradan cikarmamiz gereken dersinsan insan olarak yaratilmis olmamizin deyerini anlamamiz ve ALLAHA sukretmemiz insan gibi yasayabiliyormuyuz. ALLAHA gercekten kul olabiliyormuyuz .


    0

    0
  • özkanMisafir

    Son.


    0

    0
  • ali aslanMisafir

    zaman kaybi yorumlara bakipta izledik 8.1 vermisler bence cok basit ve cok uzun flim yani salak bir flim anlasim lanet olsun berbart flim


    0

    0
  • EmreMisafir

    Bilim kurgu izleyenler için güzel bir film ama sonu çok saçma bitti


    0

    0
  • dryopeMisafir

    film 6 puanı hakediyor.kurgu konuya göre sönük kalmış.final ise klasik aman yeter kafasıyla yapılmış.teşekkürler admin.

    not:olumsuz taraflarını belirtmemiz filmin kötü olduğu anlamına gelmez 🙂


    0

    0
  • ÖmerMisafir

    Yok böyle bir film. İlk etapta standart yapay zeka filmlerinden gibi görünüyor.
    Zamanla kendini açıyor, en sonunda öyle bir son bekliyor ki gerçekten süper ötesi.
    Ha bazı saçmalıklar var, aşırı “açıklık” ta var ama olsun sonuç değdi doğrusu.


    0

    0
  • hckr2Misafir

    10 üzerinden ancak 5


    0

    0
  • MertMisafir

    elektrikler gidince kapı açılıyordu ?


    0

    0
  • MeriMisafir

    Ben filmi çok beğendim. Filmin kurgusu ilginçti.Ben izlerken sıkılmadım. Sonunda çok güzeldi. İzlemenizi tavsiye ederim.


    0

    0
  • ArtesMisafir

    Cok ama cok sacma izledigim en kotu filmdi igrendim yemin ederim


    0

    0
  • KartalMisafir

    Herkes izledikten sonra yorum yapar ben başta yapmayi tercih ederim. Sanırim robotlar geleceğin hayal edilemeyen, lakin gerçekleşen gerçeklerinden biri olacak..


    0

    0
  • aliMisafir

    sonu muhtesem gercektencok etkileyici


    0

    0
  • BuroMisafir

    Son zamanlarda izledigin en mukemmel yorumlardi sagolun izlememe gerek kalmadi 🙂


    0

    0
  • AnonimMisafir

    evet madafaka çok güzel bir fimle moruk lanet olsun dostum yaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!


    0

    0
  • AnonimMisafir

    çok güzel film moruk lanet olsun dostum yaaaaaaaaaa


    0

    0
  • İbrahim Halil İnalMisafir

    Harika olmuş film gerçekten


    0

    0
  • Okn 29Misafir

    Film 7.7 değen bir film değil 5 eder ancak, fazla umutlu bakmayin arkadaslar kimine göre zaman kaybı olabilir


    0

    0
  • ARESMisafir

    Güzel film …


    0

    0
  • kuzgunMisafir

    filmin gidişatı duragan fakat beni sıkmadı ilgi cekiçiydi ama böyle bir son yakışmadı fazla sönük bir final oldu


    0

    0
  • düşcellMisafir

    filmi anlamak için derinliğine inmek gerekiyor…


    0

    0
  • AnonimMisafir

    bos


    0

    0
  • sadexxKayıtlı Üye

    Ağır tempolu bir bilim kurgu ama konu gayet sürükleyici. Gayet izlenebilir düzyde


    0

    0
  • cemil yıldırımMisafir

    gelecek yüzyıdilir ama kendinizi çok süper film izleyecegim diye hazırlamayınyreellın nasıl şekillenecegine dair uyarılar veren bir bilimkurgu filmi olmuş yakın zamanımızı robotların ele alacagı bir dünyatı bize uyarıyor aksiyon yok filmi siz aklınızda geliştiriyorsunuz ımd nence 5.5 vasatın biraz üstünde s


    1

    0
Yukarı Çık