Baahubali: Başlangıç

Baahubali: The Beginning
FHD Moly OkRu MailRu OkRu-720p

Film Hakkında
7 sene önce eklendi
Baahubali: Başlangıç
410.936 izlenme
IMDb: 8.3
Baahubali ve Bhallaladeva kardeşlerin Mahishmathi Krallığı tahtı mücadelesinin anlatıldığı bu film krallıkta yaşayan Sanga ve kocasının geçmişi hakkında ya da gelecekte neler yapabileceğini bilmedikleri boğulmak üzere olan bir bebeği kurtarmaları ile başlıyor. Büyüdükçe özgür ruhlu bu çocuk dağları keşfetmeye, köklerini araştırmaya, hayatının amacının ne olduğunu anlamaya başlar ve en sonunda muhteşem Bhallala Deva ile yüzleşirler! Hint sinemasının şu ana kadarki en büyük bütçeli filmi olup otoritelerce Yüzüklerin Efendisi ile kıyaslanıyor. Bu filmi izledikten sonra Hindistan yapımı diğer; 3 Aptal (3 Idiots) , Yakın Koruma (Bodyguard) , Lagaan , Yalan Çemberi , Holiday ve Benim Sevgili Bindu’m veya Ghajini filmini izlemenizi veya göz atmanızı tavsiye ediyoruz iyi seyirler..
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Ülke:
Yorumlar 135 Yorum
  • BafralıMisafir

    Bu film için siteye Teşekkürler
    Film orta derece müzikli bol efekti olan hint filmi gidin jet li den izlemediginiz dövüş filmi varsa izleyin bundan iyidir
    Yüzükler efendisiyle kıyaslanması söz konusu bile olamaz
    Serinin devamında belki daha iyi filmler gelebilir


    0

    0
  • emreMisafir

    Film gerçekten kaliteli olmuş. İzlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyürom. Yalnız Yüzüklerin Efendisi ile kıyaslanma konusunda aynı fikirde değilim. Yüzüklerin Efendisi kadar tabikide iyi değil ( kişisel görüşüm ) ama kaliteli bir film ve izlemenizi tavsiye ederim. şimdiden iyi seyirler 🙂


    0

    0
  • FatihMisafir

    Kara murat halt etmiş yanında birde bizim filmlere saçma diyoruz.


    0

    0
  • prometheusMisafir

    10 üzerinden en fazla 3.5 eder çok saçma bir film. efekler çok dandik. izlemeye değmez. vakit kaybı. klasik hint filmleri bile daha iyi


    0

    0
  • MusMisafir

    Kesinlikle bu filimi izlein çok güzel:)


    0

    0
  • alp_erenlerMisafir

    filmi genel olarak beğendim ama kimse yüzüklerin efendisi gibi bir üçleme beklemesin.
    Bollywood yapımı bir film için gerçekten iyi.
    Filmi izlerken sıkılmadım, özellikle filmin ikinci bölümü daha akıcı, başlangıca bakarak aldanmayın, ikinci filmi bekliyoruz artık.
    Bu arada seslendirmede biraz sıkıntı var ancak çeviren arkadaşlara teşekkür ederim, emek verip bir şeyler yapmaya çalışmışlar.
    Kolay gelsin, iyi seyirler herkese.


    0

    0
  • kurtuluşMisafir

    bu film yüzüklerin efendisi nin yanında bile geçemez saçma sapan kıyaslamarı bile hata


    0

    0
  • tunaMisafir

    olm kim verdi lan bu puanı cıksın ortaya her hint filmi güzel die bişi yok film saçma sapan fantazi yönü cok iyi allahı var bos vakti olan izlesin kanımca


    0

    0
  • Gazel28Misafir

    mükemmel bir film izleyiin kesin şahane ama dizi galiba


    0

    0
  • MithatYildirimMisafir

    Sacmalik puani olarak aldigi puanin tamamini haketmis.


    0

    0
  • MithatYildirimMisafir

    Sacmalik puani olarak aldigi tum puani haketmis


    0

    0
  • aikidoMisafir

    Cüneyt ARKIN bundan 30 küsür sene önce bu kadar teknolojik imkanı arkasına almadan dublör bile kullanmadan bundan daha kaliteli filmlerde rol aldı.Lord of the rings hadi ordan..


    0

    0
  • Altay BOZKURTMisafir

    Film Fena Deil Ama Yüzüklerin Efendisi Serisi İle Bir Tutulucak Bırak Tutulmayı Yanından Bile Gecılecek Bir Film Deil. Devamı İçin Saçma Bir Son Olmuş.. Ama Kendi Dalında Müzik Sahneleri Ve Konu İlgimi Cektı Ama Yuzuklerın Efendısı Kıvamında Izlemeye Kalkıcaksanız Baştan Söyliyim Hayal Kırıklığı Yaşarsınız Arkadaşlar Benim Görüşüm Bu.. Herkese İyi Seyirler Admin Sanada Ayrıca Teşekkürler..


    0

    0
  • sedatMisafir

    harıka bır fılm ızleyın


    0

    0
  • polatMisafir

    çok basit bizim kara murattan farkı yok 10/3 enfazla


    0

    0
  • ziyanMisafir

    Buna 8.7 puan veren ya sarhoş yada 15 yaşında biri olmalı . bu mantıkla oy verenler Cüneyt Arkının bütün osmanlı serilerine 10 üzerinde 15 verir .
    sırf bu puanı nerreden hak etti diye sonuna kadar sabırla izledim.
    15 yaş gurubuna hitap edecek bi aksiyon filmi


    0

    0
  • bekirMisafir

    yıllardır fılm ızlerım bole sacma fılm gormedım.Bu fılmı Yapan kesın kor olmustur olmamıssada ölmüstür kahrından 😀


    0

    0
  • KeremMisafir

    tavsıye ederım guzel fılmdı


    0

    0
  • kasaturaMisafir

    evet saçma görünüyo ama zaten işin kurgusu bu bence.adamlar izleyeni saçmalığa inandırıyo.bahsedilen diğer filmlere kıyaslama veya rakip görmek asıl saçmalık.sonuç olarak çok iyi film olmuş.buda beklentinizin ne olduğuna bağlı.izlenecek kalitede ve verdikleri emeğe değmiş.ikinci film daha iyi olur gibi.kaçırmayın 🙂


    0

    0
  • halilMisafir

    ben hayatimda bu kadar sacma bir film izlemedim yüzüklerin efendisi serisinin kamera arkasi görüntüleri bile bu filmden 8 gömlek daha üstündür sacmalama ve abartma dallarinda ancak bu puani alir


    0

    0
  • cahitkoMisafir

    izlemeyin sakın zaman kaybıııı !!!!!!!


    0

    0
  • EfeMisafir

    Hindistanın nüfusu 1 milyarın üzerinde ve durum gösteriyorki nüfusun yarısı İMDB’yi köklemiş ve 8.7 lik orana çıkarmışlar 🙂 Gerçekten birçok yönüyle berbat bir film olmuş..Tavsiye etmiyorum


    0

    0
  • SacmaMisafir

    eski türk filmleri daha iyi bide bize sacma diyolar


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Emege Saygi , Film Cok GüzeLdi Devaminin YürümeSi diLegiyLe ..


    0

    0
  • işte eleMisafir

    herşeyden önce emeğe saygı teşekkür admin….sana flim diyenin seni flimdiye çekenin sana o imdb puanını verenin dahada varda susuyum…. hayatımda izlediğim en iğenç flimdi zaten tamamınıda getiremedim ya….bir de dünyanın en kötü flimi (cüneyt arkını sevmem) dünyayı kurtaran adam seçmişler ona bile kurban olayım be


    0

    0
  • gandalfMisafir

    Bu filmi yüzüklerin efendisi ile kıyaslayan otoritenin filmden anlamadığı gayet açık. Türk filmlerine saçma diyenler bu filme ne der bilmiyorum artık. Bu film bana göre İĞRENÇ olmuş.


    0

    0
  • Ahmet..Misafir

    Iki senelik film izlesene takipcisiyim ama su son zamanda videoları yüklediğiniz site hangisiyse filmleri net izlemiyoruz görüntü kalitesi çok düşük yakında artık sitenizden film izlemekten vazgececem


    0

    0
  • BarbarosMisafir

    Çok sıkıcı ve tam bir hint filmi


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Savas sahnesi disinda cok sacma bir kurgusu var cok kötü bir filim kesinlikle izlenmez ki ben hint filimlerini cok izleyen birisiyim …


    0

    0
  • cihangirMisafir

    Çok sitede sadece filmin yorumlarına bakarak karamsarca izleyim dedim. ve gerçekten sürükleyici bir film. Elbette çoğu yerde mantık ararsınız ama sadece bilim-kurgu yöntemi olarak detaylara takılı kalmadan izleyin. mükememel…


    0

    0
  • sezginMisafir

    sitenizden film izlerken çok donuyor önceden böyle bir sorun yoktu fakat sadece burada oluyor diğer sitelerde donmuyor filmde abartılacak bir film değil sadece hintlilerin düşük sermaye filmlerini izledik hep bu daha farklı kendilerini aşmışlar


    0

    0
  • SamirMisafir

    fantastica cok olsada guzel film . yazilmis commentlere aldanmayin.


    0

    0
  • SamirMisafir

    guzel film . yazilmis commentlere aldanmayin .


    0

    0
  • canMisafir

    bu filmi cocuğuma 10 yıl sonra komedi filmi olarak izletecem ve bu filmden sonra hemen bizim kara murat film serisini actım cüneyt arkının bana daha gercekci geldi birkeredaha onun yaşasın yeşilcam filmleri


    0

    0
  • YaNKeMisafir

    Filim idare ederde kardeşim 2 .sini cıkara bilmek için neden berbat ettiniz sonunu boş vakti olan izlesin


    0

    0
  • sertoMisafir

    buna bu puanı verenin izlemeyin


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Hint filimlerine karsi sabit fikirli oldugumu dusunuyordum…hakliymisim.
    En fazla 3 veririm.


    0

    0
  • bakuMisafir

    cok sacma bi film hic sevmedim vakit kaybindan bawka biwey diyil


    0

    0
  • hintMisafir

    yazik okadar masrafa böyle sacma flimmi olur


    0

    0
  • DiyarMisafir

    Filme kötü yorum yapanlar ilk dakikalardaki sahneye dikate almamışlardır böyle bir inançları var diyorsunuz bilmem kara murat bilmem şöyle böyle türkiyede böyle damdan atlamak gibi bir inanç mı var cüneyt tarkını öyle bir role vermişler belliki böyle bir inançları var annesi ölmeden önce bu dağdan çıkıcaksın demiş öyle olmuş saçma sapan yorum atmayın


    0

    0
  • onurdemir52Misafir

    hayatımda izlediğim en saçma sapan flimler sıralamasında 1 sıradaki yerini aldı haftanın birincisi baahubali saçmalık ötesi


    0

    0
  • ARİFMisafir

    BU SİTE HARİKA EYV UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORUM BU SİTEYİ FİLMLERİDE HEP BU SİTEDEN İZLERİM ADMINE TEŞ AMA BU FİLM E 8.5 COK OLMADIMI SİZİN HATRINIZA 3 :d


    0

    0
  • davulcuMisafir

    hayatımda izleediğim en kötü filmdi tutarlı hiçbir tarafı olmaz mı ya merakla bekledim sırf bu puanı bir şekilde hakediyordur diye saçmalıklar dolusu oyunculuk senaryo… ilk kez bir filme yorum yapıyorum çok kızdım yaa 😀 filmlere verilen puanları bi sekilde mantıklı bulurdum ama bu film taş çatlasa 6 puanı anca hakediyor feci zaman kaybı yinede siz bilirsiniz arkadaşlar…


    0

    0
  • Erdal dMisafir

    Filim güzel 10 üzerinden 5 veririm ama abartılacak kadar da güzel değil yüzüklerin efendisiyle kesinlikle kıyaslanamaz


    0

    0
  • FahriMisafir

    Çok saçma bi flim olmuş konuyu çok uzatmışlar. Ve çok saçmalsmışlar savaş sahneleri çok abartılı olmuş ben hayatım boyunca izlediğim en kötü flim tavsiye etmem 2:30 saatinize yazık


    0

    0
  • canMisafir

    bunu yuzuklerin efendisi filmiyle kıyaslıyan zekanın seviyesini tahmin dahi edemiyorum
    saçma sapan vakit kaybı


    0

    0
  • ZARPLIMisafir

    cüneyt arkın dan da beter saçma sahneler var nasıl 8.7 almış 100 metrelik şeladen kayalara düşüyor bişe olmuyor 😀


    0

    0
  • ICE MANMisafir

    film çok güzel ama yüzüklerin efendisiyle kıyaslanamaz!!!


    0

    0
  • AnonimMisafir

    HARİKA BİR FİLM ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK


    0

    0
  • MECOFORMMisafir

    HARİKA BİR FİLM ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Cbcvxigc


    0

    0
  • anonimMisafir

    admin tesekkur. cok guzel film


    0

    0
  • anonimMisafir

    mükemmel qrafika, super effektler ve dövüş sahneleri


    0

    0
  • DATMisafir

    YOK BOYLE BIRFİLM BOSA İZLEMYIN TAMAMEN ZAMAN KAYBI
    ANCAK SONDAN BIRINCİ OLUR


    0

    0
  • emreMisafir

    tam bir zaman kaybı berbat bi flim alakasız yerde bitişiyle tam bir hint filmi


    0

    0
  • emreMisafir

    ZAMAN KAYBI SAKIN İZLEMEYİN


    0

    0
  • emre BEYMisafir

    SACMALIK ÖTESİ FLİM


    0

    0
  • erhanMisafir

    arkadaşlar filmin tamamını izlemeyen yorum falan yapmasın. ilk yarım saatte bende kaç kere kapatayım bi işe yaramaz bi film hatta işkence gibi diye düşündüm. ama o ilk yarım saati 45 dk yı atlattığın an film gerçekten başlıyor. o ilk yarım saatin filmin son sahneleriyle alakası bile yok. o yüzden yorumlara sakın aldanmayın açın izleyin. pişman olmazsınız.


    0

    0
  • AnonimMisafir

    arkadaş bu ne ya daha filmin başında filim bitiyor sandım hangi ilk okuldan bulup ta getirmişler bu yönetmeni


    0

    0
  • tekirdağlıMisafir

    arkadaş bu ne ya daha filmin başında filim bitiyor sandım hangi ilk okuldan bulup ta getirmişler bu yönetmeni


    0

    0
  • TulayMisafir

    Hangi akil fukarasi bu filmi izler dogrusu bilemedim.Bizim Turk filmlerimiz en azindan dogal be bununla kiyaslamayin.Bu kadar salak otesi bir film olamaz .Bide puana bak sen sanirsin dunya starlari oynuyo yuh artik.Bu milletin zekasina hayretler icinde bakakaldimmmmm.Pesss diyorum.Pessss


    0

    0
  • TulayMisafir

    Puan vericek olsaydimda 2 uzerinden 3 ü buna cok gorurdum.


    0

    0
  • erolMisafir

    Berbat film gerçekten nereden başladı ne oldu nasıl bir finaldi bu kadar olmaz sanırım eski hit filmleri efsanesine dayanarak izlenmek istenmiş sonunda izleyen pişman olmuş.
    Her şeye rağmen paylaşım için teşekkürler


    0

    0
  • EminMisafir

    Ben bi bakıyım dedim , 15 dk zar zor sabrettim . Böyle dandik bi oyunculuk olamaz karadaş , Allah aşkına bunlar film felan yapmasın ya .


    0

    0
  • canMisafir

    şuana kadar hiç bir filmin altına yorum yapmamışımdır ama yapma gereksinimi duydum . Başlarda güzel olduğunu söyleyebilirim . Ama bu kadar saçma sonlanan film yok aq . Pişman oldum izlediğime .


    0

    0
  • tefoMisafir

    guzel fılm begendım


    0

    0
  • tefoMisafir

    begendım


    0

    0
  • KenanMisafir

    Super ))


    0

    0
  • KenanMisafir

    Superrrrrrr


    0

    0
  • by canbazMisafir

    yüzüklerin efendisine rakip mi , hadi ordan


    0

    0
  • by canbazMisafir

    yüzüklerin efendisine rakip mi , hadi ordan…!!


    0

    0
  • ilyasMisafir

    puanına aldanıp izliyim dedim ama 10 dakika dayanabildim.seslendirme bu kadar kötü olmaz ve biz türklerin aşk filmi bile bundan daha güzeldir.


    0

    0
  • AhmetMisafir

    Berbat bir film. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.


    0

    0
  • AnonimMisafir

    FİLİM ÇOK GÜZEL İZLENMEYE DEGER


    0

    0
  • ibrahimMisafir

    bu filmi yapanın akıl yaşı eksi ler deymiş herhalde bu kadar saçma bukadar salak bir saçma sapan film izlemedim sanki bır ara gazman dünyayı kurtarıyor filmi gibi


    0

    0
  • AnonimMisafir

    eylendirici boş zamanı olan izlesin,fakat sonu cok saçma,izleyen için sonu hayal kırıklığı yaşatıyor…


    0

    0
  • ADSZMisafir

    INSANLARIN USTUNDEKI UFAK DOMELERE DIKKAT TEK GÖZ MASON LARLA ILGILI İŞARETLER NEDEN BUKADAR YUKSEK PUAN ALDI ANLAŞILDI ŞİMDİ


    0

    0
  • sekoooooMisafir

    bu fılme bu puan yazık parasıını verıp puan alkışlar zaman kaybııııııı…


    0

    0
  • ÖmerMisafir

    15 yaşındayım 10 üzerinden 8.7 alcak nası bi film diye izledim iğrenç ti çok saçmaydı Yüzüklerin Efendisiyle kıyaslamaya bile deymez


    0

    0
  • inqilabMisafir

    Ya filim iyide yalniz çok fantazi ama izlemeye deyermis


    0

    0
  • errichMisafir

    zaman kaybı,hangi ölçüye göre 8 almış acaba ?


    0

    0
  • EdnurMisafir

    Cok sacma, ayni filmin icinde iki farkli film gibi anlatim var.


    0

    0
  • ErdalMisafir

    Çok güzel olmuş harika şahane izlemenizi tavsiye ederim


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Arkadaşlar emin olun izlemeye bile değmez efektler çok kötü bide hintliler ne anlar sinemadan


    0

    0
  • gurkanMisafir

    ne aptal bi film yav. izleyicisi vardır ama beni hiç sarmadı


    0

    0
  • MustafaMisafir

    Saçma bir film zaman kaybı


    0

    0
  • AnonimMisafir

    bida hintli film izeyeni s*ks*nler bilader bu ne la


    0

    0
  • serkanMisafir

    bu film mi yüzüklerin efendisiyle kıyaslanıyormuş hayatımda izledigim en saçma sapan film..!


    0

    0
  • Yusuf4615Misafir

    iLK 18 DK izledim ya bi gidin allaşkına saçma sapan bişey bu ya paar günü sıkıcı kasvetli havalarda evden çıkamayınca televizyona sarılırsın ya hani trt de asırlık filmler asırlık hikayeler gibi sıkıcı zaman kaybı 3 saate yakın nerdeyse zamana yazık aldanmayın film güzel diyenlere…


    0

    0
  • isaMisafir

    filmi izledim güzeldi ama senaryo ve efekler kısıtlı kalmış o canlılıktaki bir sahneye daha güzel efek ve bu güzel bir filme daha iyi daha açıklayıcı bir senaryo verile bilinirdi ayrıca yüzüklerin efendisi ile eş değerde tutulamaz son olarak insan gücünün yapamayağı (bana göre) olaylar gerçekleştirilmiş bu yönden de de biraz da olsa saçma buldum o tür sahneleri


    0

    0
  • TattaMisafir

    YORUMLARA BAKTIMDA GÜZELDİ FALAN YAZIYOR .. ŞUANA KADAR İZLEDİĞİM EN ABARTILI FİLİM VEYA ÇİZGİFLİM Mİ DESEM . .ZAMAN KAYIBINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL BUNDAN EMİN OLUN O PUANI NASIL VERMİŞLER ŞAŞIYORUMM..


    0

    0
  • ayıboğanMisafir

    şu yönetmene biri bişey yapsın bu film burda bitirilirmi


    0

    0
  • bekirMisafir

    imdb 8,7 vermiş hadi oordan en baba 3,7


    0

    0
  • AnonimMisafir

    çok kötü bu ne ya


    0

    0
  • cemy photoMisafir

    I am murat, kara murat


    0

    0
  • aliMisafir

    çok güzel bir film 🙂 herkeze tavsiye ederim kesinilikle izlemelisiniz . 2. filminide sabırsızlıkla bekliyorum..


    0

    0
  • alkanMisafir

    bunu yüzüklerin efendisiyle kıyaslayan otoriteyi bana getirin onu bi güzel….


    0

    0
  • alkanMisafir

    bunu yüzüklerin efendisiyle kıyaslayan otoritenin otoritesi bozulsun,evine ateş düşsün.dilini ısırsın,duş alırken suyu kesilsin 😀


    0

    0
  • ofluMisafir

    Lan bu imd 8 puan veren davaroglu davar senin yüzünden 40 dak izledim.Hala tık yok. kapattım sonunda. berbat ötesi. aynu cüneyt arkının hint versiyonu


    0

    0
  • recepMisafir

    allah aşkına hintlilerin yaptıgı filmi yüzüklerin efendisi filmiyle karşılaştırılan filmi dinlemeye gerek bile yok


    0

    0
  • AaaaMisafir

    Hint film sektörüne hakaret etmişler


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Bahubalı bahubalı bagırıp dururdular baska bısı yok :))


    0

    0
  • susturucuMisafir

    konuşmama başlamadan once bir iki arkadaşımın yorumunu okudum. ilk başta onlardan söz etmek istiyorum.yüzüklerin efendisi 15 yaş altına hitap eden bi filim bu filim 15 yaş üstü ve üzeri bi filim. yani söz konusu yuzuklerin efendisi ise bence yuzuklerın efendısı safsatadan başka bişi deyil. cocuksu.

    Şimdi bu film e gelelim Çok güzel olmuş, bu ve bunun gibi filimleri bu şekıl sitelere koyanların elıne salık. 10 üzerinden 10 veriyorum kardeşim izlemeye deyer bi film.
    Ayriyetten izlediyim filimin bu şekilde bitmemesini isterdim lakin filimin serileri olabileceyini düşünüyorum tşk ler…,,


    0

    0
  • MertMisafir

    Izlemeyi düşünmüyorum teşekkürler


    0

    0
  • rıdvanMisafir

    İZLEMEYİİİİNNNNNNN


    0

    0
  • AnonimMisafir

    saçma


    0

    0
  • evoMisafir

    bu filme bu puanı verenler ilk defa film izliyor sanırım en fazla 10/2 çok bile


    0

    0
  • MinikMisafir

    Berbat bi film izlemeye değmez 🙂


    0

    0
  • FilmkolikMisafir

    Berbatttttt…


    0

    0
  • hayloMisafir

    boşa zaman kaybı cüneytin filmine saçma diyenlerin canı cehenneme bu ne yaaa kim bu kadar puan verdi anlamadımmmmm


    0

    0
  • OnurMisafir

    bu filme bu puani kimler verdiyse dalga gecmek amacli sanirim. gercekten karamurat filmlerinin kat kat daha iyi oldugu yorumlarina gönulden katiliyorum. duygu yok. bu kadar amatörce bi filme nasil bu puan verilmis anlamak zor. BOSA ZAMAN KAYBI. ne bir ögreticiligi var. ne seni bi duyguya sokuyor ne de görsel efektler iyi. BERBAT ÖTESI BI FILMDIR.


    0

    0
  • halocanMisafir

    buna 8.7 yi veren beyinleri çok merak ediyorum .beyler bu film kara murat zamanında bile çekilmiş olsa yine saçma olurdu…gidin izlediğiniz filmi tekrar izleyin.(25 yaş ve üstü bu fikirde olacaktır eminim)


    0

    0
  • jamaadaarMisafir

    zaman kaybı yazık günah yahu 😀 yüzüklerin efendisiyle bir tutan zihniyet ne içmiş acaba 😀


    0

    0
  • AnonimMisafir

    saçmalık ötesi


    0

    0
  • CrowkargaMisafir

    Yüzüklerin değil ama Kütüklerin Efendisi ile kıyaslanabilir. Tipik bir hint filmi, bir ekstrası yok. Kısacası Zaman harcamanıza değmez. Gülelim,eğlenelim diyorsanız hint filmi klasik geyiklerine, o Zaman başka.


    0

    0
  • AnonimMisafir

    güzeldi


    0

    0
  • AhmetMisafir

    Film macera açısından fena değildi. İnsanlar olağanüstü güçteler. Gaddadeba yı tuttum.Spartaküsteki savaşçı eğitmeni gibi. Onun dışında saygı duyuyoruzda şimdi kalkıp hayranı olduğum yüzlerce kez izleyip bıkmadığım LOTR la kafa tutmaya kalkmasın buna güler geçerler 😀 saçmalamasınlar lotr daki Gollum bile tek başına ezer bunları :))


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Lan 4.30 saatlık fılm mı olur adamın ruyasını bıle bır saat ızledık


    0

    0
  • LÜTFİ NERGİZMisafir

    yüzüklerin efendisi ile kıyaslamak mı ne içmişler la bunlar


    0

    0
  • ArdaMisafir

    Trailer bile b.. Gibi


    0

    0
  • aytaçMisafir

    Bu puanı kim vermiş acaba… Rezalet bir film. Saçma sapan… Cüneyt Arkın’ın filmleri daha gerçekçi… Çok pişmanımmm izlediğimeee!!!!


    0

    0
  • PİDECİMisafir

    ulan başı saçma sonu saçma bi bok anlamadım bu filme güzel diyenler i anamıyorum Cüneyt Arkın mubarek kesinlikle şiddetle izlenmemesi gereken bi film


    0

    0
  • muqoMisafir

    güzel fiim izlenmesi gereken filimlerden arkadaslar iyi seyirler


    0

    0
  • rhdMisafir

    kım verıyor bunlara bu puanı ckksın ortya


    0

    0
  • vedooMisafir

    çok iyi


    0

    0
  • YusufMisafir

    Battal Gazi’nin metrix tiplemesi oldu.Çok komik.Gülmek için Cüneyt Arkın filmlerini gülmek için izleyenlere tavsiye ederim.Komedi puanı olarak 10 üzerinden 9 alır.:)))


    0

    0
  • komediMisafir

    saçma olayları vardı ama filmin keyifle izlenilebilirliğini engellemiyordu .) romantik aşk sahneleri de bence çok güzeldi 🙂 savaş & aşk 🙂


    0

    0
  • ohaMisafir

    filmin finali böyle saçma olmamalıydı !!


    0

    0
  • feratMisafir

    bu hintliler dunyanin en buyouk yalancilari….. aslinda hepside cir-kin sourat ve ve cok pis kokarlar….


    0

    0
  • feratMisafir

    film güzel
    hintliler cokkururlu ama fakat filmlerinde…
    ingiltere sadece 10 bin askerle 1,5 miliar hindistani savasta yendi ve buda ne kadar hain bir kan tasidiklarini gosterir… o savas doneminde atom bombasi ya savas ucagi yoktu… asaga youkari silahlar esit sayilirdi


    0

    0
  • OguzalpMisafir

    Merhaba Admin Bu filmin 2 filmide var onuda sitenize eklemeniz mümkünmü?

    Admin cevap: Türkçe Dublaj henüz çıkmadı. Altyazılı olanda kalitesi kötü google translate çeviri bu yüzden eklenmedi. İzlesen de anlamazsın çeviri berbat.

    0

    0
  • ARESMisafir

    Sayın admin 2. bölüm ne zaman yayınlanacak tr dublajlı olarak ???

    Admin cevap: Henüz çıkmadı maalesef. Altyazıda kalitesiz olduğu için eklenmedi.

    0

    0
  • ARESMisafir

    Teşekkürler sayın admin; sabırsızlıkla bekliyoruz ve sitenizde direk sizinle yazışabileceğimiz bir bölüm olsa süper olur aslında saygılar 🙂


    0

    0
  • ARESKayıtlı Üye

    Admin 2. bölümü ne oldu ???

    Admin cevap: Dublaj çıkmadı, Altyazı da çok kötü diye eklenmedi.

    0

    0
  • sadexxKayıtlı Üye

    gayet güzel bir film klasik hint filmi abartıları olmasa baş yapıt niteliğinde ama hinliler kahramanlarını abartmayı seviyor işte


    0

    0
Yukarı Çık